Friday, December 30, 2016

~30th December 2016~

Mengantuk kaw kaw weiiiii tapi tak boleh tidoq pulak. Sambil minum ayaq lychee aku gagah jugak online sebab taktau la sebab apa. Lately banyak benda serabut. Serabut kerja belambak serabut hari hari dok bergaduh dengan salesman yang tak faham bahasa serabut nak trip last last tak jadi bertrip serabut perangai orang serabut blablabla dan jugak serabut "I Sayang You" 💔😔

Bila pikiaq pasai zaman dulu dulu, rasa seronok. Tapi seronok time tu ja la. Bila pikiaq balik la ni, bodo la aku buat macam tu dulu sambil tepuk tepuk kepala menyesai pun takdak guna. Dulu malas belajar, main banyak, bercinta pun sakannnn. Bila pikiaq balik, tak rugi pun kalau dulu tak bercinta. Hahaha funny la. Narrow minded jugak i yer. I tak boleh terima kenyataan hahaha begitu.!!! Sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian pun dah habeh pendapatan bulan ni buat bayaq bil hutang piutang sedekah amal jariah kat online seller.

Ralat jugak la. Dua tiga harini dok cari baju yang sesuai nak pakai masa wedding cousin aku nanti. Payah jugak nak cari hat betoi betoi berkenan sampai la aku terjumpa satu maxi dress ni aku suka gila top dia lace akooooosooookaaa hokayyy aku pm terus online seller tu syukurrrrr ada stock and harga dia pun murah alhamdulillah puas hati terjumpa baju yang aku suka dengan harga yang aku rasa murah sungguh la sampai aku terus transfer payment tanpa pikiaq panjang. Ya la, dok cari selama ni tak jumpa pun design lagutuuu haaa. Tadi takdak kerja aku search lagi maxi dress aku suka tu nahhhh tetiba belambak pulak orang juai terbeliak biji mata i tengok regaaa dia mashaallah 50% murah dari harga yang aku dah bayaq.! Apa ni? Baru tak sampai sejam aku bayaq tetiba teruih menjelma semua online seller yang juai sama design yang aku nak tu dengan harga yang jauh lebih murah nokharommm hehehe takpa la rezeki dia taksampai hati pulak nak cancel. Tapi lepas tu dok pikiaq pulak dah size baju tu. Free size fit till L tapi tengok pada ukuran dan gambaq model aku agak musykil. Model pakai fit fit elok ja tapi pasaipa dia kata ukur lilit dada baju tu 95cm? Nak la pakai nampak macam model tu pakai tapi cerita dia ukoq lilit dada dia 95cm apadia niiii wei dada aku pun 34cm ja macam mana cerita dia? Dada 95cm ni dada kingkong ka dada sapa? Adoilaaaa awat tak baca dulu description dia...eh aku baca tapi tak terpikiaq pulak dah tengok model pakai segak ja. Haihhh. Tak sabaq nak tunggu dress ni sampai. Harap harap tak seindah khabar dari rupa la nooooo...Hmmmm mengantuknya...

Tadi boss aku meeting dengan umw. Tunggu esok dia nak habaq apa. Kalau dia kata on, maka nya esok mengelupoq la kami kat office sampai malam settle kan semua before new year. If settle, sabtu boss aku bagi kami semua cuti and if not, hang mai jugak la sabtu tu kerja macam besa urghhhh sapa takmau cuti wei jenuh kelupoq la... Nasib baik gaji dah masuk. Sedap sikit nak kelupoq pun. Besa jugak last few months kami dipaksa kelupoq tanpa gaji. Memang kelupoq tak berapa nak ikhlas la. 

Okay aku dah tak tahan sangat aku nak tidoq buibui I love You hehehe

-0307-