Wednesday, January 6, 2016

Hai...

Dah lama tak blogging. Apa khabar? Kawan-kawan blogger pun semua dah menghilang. Ramai yang dah tak aktif blogging, termasuk lah aku. Sendu ja blog ni. Kesian... Nak aktif balik laaa...hmmm.....tapi malas pulak...errr tak malas pun tapi memang sedia maklum yang aku ni tak berbakat dalam hal-hal mengarang dan juga bahasa. Sebenarnya banyak sangat yang aku nak tulis..tapi tu la..hmmmm...

Disebabkan aku tak ada buat apa sekarang ni, aku akan penuhkan blog ni dengan post post yang "suka-hati-aku-lah-nak-post-apa-pun" okayyyy...yuhuuuu. Biarlah. Bukan ada orang baca pun.! Sesaja nak lepaskan perasaan. Nak syok syok sendiri. Ahh suka hati aku lah! 

06012016 Happy New Year!!! Masih dalam mood new year lagi. Masih lagi tersilap tulis 2015. Masih lagi terlupa umur sebenar. Masih belum berkahwin dan juga masih belum bekerja...ehh sudah empat bulan menganggur. Cepatnya masa berlalu. 

Dari dulu sampai sekarang ada ja yang dok tanya azam tahun baru dan dari dulu sampai sekarang jugaklah aku taktau nak habaq apa azam tahun baru aku. Bagi aku, nak berazam apa apa pun tak perlulah nak tunggu 1st January every year. Pelik. Sepatutnya hari-hari kena berazam untuk jadi lebih baik dari hari sebelum ni. Ahhh positive!! Suka hati laaa. Suka hati aku. Suka hati hang. Masing-masing punya pasai okayyyy. 

Yang sebenarnya, aku pun dah hampir lupa password blog ni. Sayang punya pasai, aku usaha log in jugak jugak sampai buleh. Walaupun dah sunyi sepi blog ni...tapi banyak kenangan...kawan...yang dah tak kawan pun mesti dok intai intai blog ni lagi kan...? Eiii perasannya!